Hoe fijn zou het zijn om meer tijd te hebben voor datgeen waar jij energie van krijgt, het runnen en laten groeien van jouw bedrijf.

Laat mij je hierbij helpen door een aantal randzaken van je over te nemen.

Office support

  • Mailboxbeheer

  • Agendabeheer

  • Notuleren op locatie of online

  • Vergaderingen voorbereiden (uitnodigingen maken en versturen, locatie regelen, verzamelen en verspreiden agendastukken)

  • Organiseren van bijeenkomsten (lunches, borrels, zakelijke bijeenkomsten)

  • Archiveren (zowel fysiek als digitaal)

  • Bewerken van bestanden / afbeeldingen

  • Opstellen van correspondentie

  • Bestellen van kantoorartikelen

 

SALES SUPPORT

  • Offertes / overeenkomsten opstellen en versturen

  • CRM- / klantsysteem up to date houden

  • Verwerken van inschrijvingen / andere formulieren

  • Dossierbeheer

  • Opzetten en versturen van mailingen

  • In kaart brengen en optimaliseren van interne / externe processen

 

Zijn er andere taken die je graag uit handen wil geven, die hier niet genoemd zijn, neem dan gerust even contact met mij op.