
Hoe fijn zou het zijn om meer tijd te hebben voor datgeen waar jij energie van krijgt, het runnen en laten groeien van jouw bedrijf.
Laat mij je hierbij helpen door een aantal randzaken van je over te nemen.
Office support
Mailboxbeheer
Agendabeheer
Notuleren op locatie of online
Vergaderingen voorbereiden (uitnodigingen maken en versturen, locatie regelen, verzamelen en verspreiden agendastukken)
Organiseren van bijeenkomsten (lunches, borrels, zakelijke bijeenkomsten)
Archiveren (zowel fysiek als digitaal)
Bewerken van bestanden / afbeeldingen
Opstellen van correspondentie
Bestellen van kantoorartikelen
SALES SUPPORT
Offertes / overeenkomsten opstellen en versturen
CRM- / klantsysteem up to date houden
Verwerken van inschrijvingen / andere formulieren
Dossierbeheer
Opzetten en versturen van mailingen
In kaart brengen en optimaliseren van interne / externe processen
Zijn er andere taken die je graag uit handen wil geven, die hier niet genoemd zijn, neem dan gerust even contact met mij op.
